سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علودانی «علاء الدین» - غزنی- ناهور
 
پیوندهای روزانه
لینک های مفید

 

تاکنون فتواهای عجیب و غریبی از سوی گروه های سلفی و مشایخ آنها صادر شده که تعجب و شگفتی بسیاری را به دنبال داشته است اما شاید یکی از عجیب‌ترین این فتواها، فتوایی باشد که هیات شرعی وابسته به گروه "جبهه النصرة" در شهر حلب آن را صادر کرد.

بر اساس فتوای صادره از سوی این هیأت "کشتن شپش‌ها یی که در محاسن مردان زندگی می‌کنند به این جهت که یکی از مخلوقات خداوند هستند، حرام  است و بدین سبب از کشتن آنها منع شده است".

هیأت شرعی حلب این فتوای خود را با انتشار بیانیه‌ای این‌گونه توجیه کرده است: «در محاسن برخی از برادران مسلمان که به تبعیت از سنت مبارک رسول‌الله (ص) اقدام به بلند کردن محاسن خود کرده‌اند، شپش‌های مبارکی ظاهر شده که دلیل آن کمبود و یا نبود آب در جبهه‌های نبرد به طور دایم و مستمر و بسنده کردن آنها به آن آب تنها برای گرفتن وضو است و این فضای مناسبی را برای رشد شپش‌ها فراهم کرده است.

در این راستا هیأت شرعی حلب به برادران مجاهد توصیه می‌کند که ریش‌های خود را به تبعیت از پیامبر (ص) با حنا رنگ کنند  که خود کار سنّتی است و ضمناً موجب کاهش خارش ناشی از وجود شپش و کشته شدن آنها می‌گردد که در محاسن آنها وجود دارد چراکه این شپش‌ها از مخلوقات م‍‍ؤمن خدا هستند.» » البته این کلام نبی گرامی اسلام که فرمود: »النظافت من الایمان« فعلا در میان سلفی ها هیچ ارزشی ندارد.

ظاهرا این هیأت شرعی انتظار دارند که این فتوا سبب گردد تا جامعه جهانی از تمام جنایات ضد بشری آنان چشم پوشی کرده و مدال حمایت از حشرات را به آنها اهداکند.

شایان ذکر است که تا کنون هیچ مفتی از اهل سنّت در باره ردّ یا درستی این فتوا نظری نداده اند و مجاهدین القاعده و طالبان تا صدور فتوای جدید در این رابطه آن را محترم شمرده و به آن ملتزم گردیده اند و انتحاری کنندگان پاکستانی گفته اند این شپش ها سبب تقویّت روحیّه آنان گردیده و یکنوع کمک غیبی به حساب می آید!!!!!!!!!!!!!!!! آفرینآفرینآفرینخیلی خنده‌دار

 



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 92/5/31 ] [ 11:5 صبح ] [ محمدهاشم حسینی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
همیشه نظرات شما را با اشتیاق می خوانم
بازدید امروز :4
بازدید دیروز :1
کل بازدید :182150
اوقات شرعی
><