سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علودانی «علاء الدین» - غزنی- ناهور
 
پیوندهای روزانه
لینک های مفید

دین و معنویت نیاز فطری و غذای روح جامعه انسانی است. جهان غرب از نبود معنویت به شدت رنج‌می‌برند. امروز در غرب همه می‌دانند که کلیسا و church دیگر نمی تواند پاسخگوی نیازهای روحی و معنوی جامعه باشد. روی آوردن جامعه غربی به اسلام یکی از بزرگ‌ترین مشکل و معضل سردمداران کشورهای غربی شده است. آنان برای حل این مشکل گروه‌های تروریستی القاعده، طالبان، داعش، تکفیریها، بوکوحرام و... را با صرف میلیاردها دلار و یورو به وجود آوردند تا کشورهای اسلامی را با این ویروس خطرناک گرفتار درد و رنج و بی ثباتی نمایند و سرمایه‌هایشان را به تاراج برند و درضمن با خشین جلوه دادن مسلمانان مردم‌شان را نسبت به اسلام و مسلمانان بدبین کنند؛ اما غافل از اینکه روزی خود گرفتاری باتلاقی خواهندشد که ساخته‌اند. حملات تروریستی در فرانسه در حقیقت سوغات و تحفه‌ای است که از افغانستان، سوریه و عراق به دامان طراحان اصلی برگشته است و در آینده نزدیک بیشتر نیز خواهدشد و به زودی تمام کشورهای دسیسه‌گر را فرا می گیرد. این نشانه درماندگی و دست‌پاچگی حاکمان غربی است که به نشریه ورشکسته شارلی ابدو که جایگاهی جز طنز و فکاهی ندارد متوصل می‌شوند و پول می‌دهند تا گستاخانه به ساحت مقدس پیامبر اسلام اهانت‌کند، این گونه کارها دلیل بر شکست جهان به ظاهر متمدن غرب در برابر اندیشه برحق و منطق استوار اسلام است.

جوانان هرجامعه‌ای رکن اصلی و ستونهای استقرار آن به حساب می‌آیند، در جامعه کنونی غربی به جهت نبود معنویت جوانان به پوچی و بیهودگی رسیده‌اند، آمار سرسام‌آور خودکشی در میان جوانان دلیل این پوچی و بیهودگی است. بهتربود غربی‌ها به جای آزادی توهین و هتاکی جاهلانه(آزادی بیان) به سخنان رهبران دینی خود گوش‌فرا می‌دادند، پاپ فرانسیس، هرگونه کشتار با انگیزه مذهبی را محکوم می‌کند و با تاکید بر اینکه آزادی بیان محدودیت‌هایی دارد اعلام می‌کند کسی حق ندارد به مذهب دیگران توهین کند.

به عنوان یک مسلمان اهانت جاهلانه نشریه شارلی ابدو به ساحت پاک و مقدس پیامبر صلح و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) را نشانه نادانی و جهل رهبران غربی و نیرنگ کثیف رژیم تروریستی صهیونیست می‌دانم.



برچسب‌ها:
[ یکشنبه 93/10/28 ] [ 8:2 عصر ] [ محمدهاشم حسینی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
همیشه نظرات شما را با اشتیاق می خوانم
بازدید امروز :0
بازدید دیروز :3
کل بازدید :182135
اوقات شرعی
><